Preventie en klachtenregeling
Wij dragen kwaliteit hoog in het vaandel. Dit zie je terug in ons onderwijs dat structureel getoetst wordt aan hoge kwaliteitseisen. Onze docenten en trainers voldoen – evenals het instituut zelf – aan professionele criteria.
Overal waar professionals hun werk uitvoeren kan er iets mis gaan. Dat is vervelend. De kunst is om zo snel mogelijk een oplossing te vinden en het vertrouwen wederzijds te herstellen. Onze missie is het erkennen van gevoelens van onvrede of klachten. Door onvrede om te buigen naar herstel van vertrouwen, kunnen we samen verder. Mocht het gaan om praktische zaken of een niet op te lossen probleem met je docent; of wanneer je ergens tegenaan loopt en het lukt niet dit op een bevredigende manier samen op te lossen, neem dan contact op met de geschillencommissie. Deze draagt zorg voor eerste opvang na een incident en onderzoekt, samen met jou of oplossingen in de informele sfeer mogelijk zijn. We zijn een kleine organisatie, en externe behandeling van een klacht heeft de voorkeur om belangenverstrengeling te voorkomen. Deze onderzoekt met jou of onafhankelijke bemiddeling wenselijk en mogelijk is om te komen tot een oplossing.
Healing Touch Academie is aangesloten bij de geschillencommissie van www.erisietsmisgegaan.nl.

Postbus 3045
3760 DA Soest
Deze is erkend door het CIBG onder registratienummer CIBG / EGi 27349.2.
Tot slot kan onze vertrouwenspersoon – mocht dat nodig zijn – je advies geven over verwijzing naar (hulpverlenings-)instanties.
Ben je student of medewerker en heb je een klacht of gevoelens van onvrede, dan staat hieronder informatie over welke stappen je dan kunt nemen.